„Motor” nr 16/2022 od wtorku w sprzedaży, a w nim m.in.:
NOWOŚCI:
Lotus Eletre – Znak czasów – nowy model Lotusa będzie SUV-em, do tego elektrycznym. O jego odpowiednie osiągi zadbają dwa silniki o łącznej mocy 600 KM.
PIERWSZA JAZDA:
Volkswagen Taigo – Pierwszy SUV w stylu coupe, który znalazł się w europejskiej gamie Volkswagena. Zaskakuje przestronnością i przemyślanymi rozwiązaniami.
PORÓWNANIE:
Audi RS 3 Limousine kontra Mercedes-AMG CLA 45 S 4Matic+ – Dzisiejsze topowe sportowe kompakty mają 400 lub więcej koni, napęd na obie osie i osiągi, które zawstydzają supersportowe auta sprzed kilku lat.
TEST:
Dacia Jogger 1.0 ECO-G 100 – Kompaktowe kombi z akcentami w terenowym stylu i praktycznością minivana. W pierwszym teście wersja ze świetnie zintegrowaną fabryczną instalacją LPG.
PORADY:
Uprzywilejowani użytkownicy drogi – Rozwiewamy najczęstsze wątpliwości dotyczące zasad poruszania się, pierwszeństwa czy zakazów i nakazów związanych z pieszymi, rowerzystami i użytkownikami hulajnóg.
Ukraińcy w Polsce – Formalności, których trzeba dopilnować przy sprzedaży i zakupie pojazdu, a także w przypadku kolizji z kierowcą z Ukrainy.
Najczęstsze uszkodzenia klimatyzacji – Co jest zazwyczaj powodem usterki, jakie są jej objawy i ile kosztuje naprawa?
Produkty dla kierowców – Akcesoria i gadżety dla fanów Formuły 1, a także inne nowe produkty dla kierowców.
UŻYWANE:
Volkswagen Scirocco III – Produkcja tego bazującego na Golfie auta sportowego zakończyła się w 2017 roku. Jaką ocenę wystawiają Scirocco jego użytkownicy?
Cabrio do 20 tys. zł – Zbliża się sezon letni, a my przedstawiamy 10 kabrioletów i roadsterów dostępnych w rozsądnej cenie na rynku wtórnym.
3 pomysły na Octavię III – Kompaktowa Skoda to przebój polskiego rynku. Bierzemy pod lupę trzy egzemplarze i podpowiadamy, na co zwracać uwagę przy wyborze odpowiedniej wersji Octavii.
Najlepsze auta premium – Od miejskiego Mini po luksusową klasę S. Oto 10 modeli marek premium, które cieszą się dobrą opinią i zapewniają przyjemność z jazdy przy rozsądnych kosztach eksploatacji.
Porsche Cayman I – Od czasu debiutu w 2005 r. pozostaje nieco w cieniu kultowego Porsche 911. Jak się okazuje, to krzywdzące, bo Cayman jest esencją emocji za kierownicą.