Nissan Leaf otrzymał na rok 2021 drobne usprawnienia i nową promocyjną wersję wyposażenia.
Nissan Leaf to najpopularniejszy samochód elektryczny w Polsce. Do końca 2020 roku było u nas zarejestrowanych 1795 egzemplarzy (dane: Samar), przy czym w samym 2020 r. przybyło ich 491 sztuk (co w zestawieniu za zeszły rok dało Leafowi drugą pozycję za Skodą Citigo-E iV). Na rok 2021 ten kompaktowy samochód został poddany modernizacji.
W seryjnym wyposażeniu każdego Leafa znalazł się aktywny asystent martwych pól w lusterkach. W przypadku wykrycia ryzyka kolizji ze zbliżającym się pojazdem automatycznie uruchamia on hamulce, by w miarę możliwości zapobiec zderzeniu. Z kolei w najbogatszej wersji Tekna zastosowano cyfrowe lusterko wsteczne (obraz przekazywany jest z kamery umieszczonej z tyłu, dzięki czemu można obserwować otoczenie, nawet gdy tylna szyba jest całkiem zasłonięta). Ponadto jeszcze w tym roku zostanie uruchomiona opcja pokładowego hotspotu Wi-Fi (dostępne będą różne pakiety i konfiguracje). Nowością jest także możliwość zdalnego zamykania i otwierania auta z wykorzystaniem smartfona, a także ustawienia powiadomień o tym, że pojazd opuszcza wyznaczoną strefę lub przekracza ustawiony przez użytkownika limit prędkości. Zareagowano także na krytyczne głosy i wreszcie wprowadzono dwuosiową regulację kolumny kierownicy w standardzie.
Na 2021 r. przygotowano także rocznicową, limitowaną odmianę Leaf10 (z okazji 10-lecia sprzedaży tej serii modelowej). Opracowano ją na bazie wariantu N-Connecta, ale dodatkowo ma dwukolorowe nadwozie (normalnie wymaga ono dopłaty 4750 zł) i specjalne elementy dekoracyjne. Promocyjna cena wynosi od 145 500 zł i jest wyższa od kwoty, którą trzeba zapłacić za wersję N-Connecta o 3 tys. zł.
Obecnie w sprzedaży są następujące wersje Leafa: