W marcu na polski rynek trafi zmodernizowana Honda CR-V, która będzie dostępna już tylko z napędem hybrydowym.
Honda przedstawiła zmodernizowaną wersję SUV-a CR-V. Zmiany w designie są relatywnie niewielkie. W gamie pojawiły się nowe 18-calowe obręcze kół, a środkowa konsola i wewnętrzne panele drzwi mają błyszczące srebrzyste wykończenie.
Oferta wzbogaciła się za to o nową wersję wyposażenia, czyli Sport Line. Jest ona dostępna w dwóch perłowych kolorach karoserii: białym i czarnym. Czarna odmiana ma ciemne obręcze kół, obudowy bocznych lusterek i elementy reflektorów. Grill oraz obramowanie przednich świateł przeciwmgłowych wykończono ciemnym chromem.
Wewnątrz wersję Sport Line wyróżniają akcenty z ciemnego drewna zastępujące srebrzyste elementy stosowane w pozostałych odmianach zmodernizowanego CR-V. Panel klimatyzacji, kierownica i wewnętrzne klamki mają elementy utrzymane w błyszczącej czerni. Czarne są też podsufitka i skórzana tapicerka siedzeń.
Zmodernizowana odmiana CR-V będzie oferowana w Polsce wyłącznie z napędem hybrydowym, czyli w wersji e:HEV. Składają się na niego spalinowa jednostka 2.0 i dwa silniki elektryczne. Moc systemowa wynosi 184 KM, a auto jest oferowane zarówno z napędem przednim, jak i na obie osie. Przednionapędowa odmiana przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,6 s, wersja z 4x4 jest o 0,3 s wolniejsza.
Tym samym z polskiej oferty zniknie dostępna jeszcze wersja CR-V wyposażona wyłącznie w 1,5-litrowy silnik spalinowy. Zmodernizowana Honda CR-V pojawi się u nas w marcu 2021 r.