Do gamy BMW M4 Competition dołączyła wersja cabrio. Ma 510 KM i od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,7 s.
BMW właśnie przedstawiło drugą generację modelu M4 Cabrio. Na razie będzie on dostępny we wzmocnionej wersji Competition.
Kabriolet serii 4 w odmianie M Competition ma nieco inny grill, choć osłona zachowała potężne rozmiary. Zmiany zewnętrzne obejmują ponadto wloty powietrza w przednim zderzaku, progi oraz dyfuzor w tylnym zderzaku. W aucie zastosowano cztery okrągłe końcówki wydechu o średnicy 10 cm każda. Inne są także obręcze kół. Przednie mają 19 cali, a tylne 20 cali średnicy.
To pierwsze M4 Cabrio z miękkim składanym dachem. W poprzedniku stosowano bowiem składany hardtop. Nowa konstrukcja jest aż o 40% lżejsza, a bagażnik powiększył się o 80 l. Dach może mieć czarny lub ciemnoszary kolor.
Czteroosobowe BMW M4 Competition Cabrio ma 479 cm długości, 189 cm szerokości, 140 cm wysokości i 286 cm rozstawu osi. Współczynnik oporu powietrza Cx wynosi 0,34.
Samochód jest napędzany sześciocylindrowym rzędowym turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2993 cm3. Osiąga on 510 KM, a przy 2750 obr./min maksymalny moment obrotowy wynoszący 650 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 3,7 s.
BMW M4 Competition Cabrio ma napęd na cztery koła, ale działa on także w trybie tylnonapędowym. Samochód otrzymał ponadto aktywny mechanizm różnicowy i aktywne zawieszenie o specjalnie dobranej geometrii.
Wśród opcji znajdą się np. laserowe reflektory i pakiet M Race Track, dzięki któremu waga samochodu spadnie o 25 kg. Obejmuje on karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe, przednie fotele z karbonowymi ramami i specjalne obręcze kół.
Produkcja nowego BMW M4 Competition Cabrio ruszy w lipcu 2021 r.