Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Porsche 911 Targa

Klasyczny wariant flagowego modelu – Porsche 911 Targa

Porsche

Klasyczny wariant flagowego modelu – Porsche 911 Targa

Wiele osób twierdzi, że Targa to najatrakcyjniejszy wariant Porsche 911.

Porsche zaprezentowało nową generację 911 w wersji Targa (wewnętrzne oznaczenie 992). Podobnie jak poprzednia, samochód ma rozkładany nad przednimi fotelami miękki dach, który chowa się pod wielką szklaną tylną szybą. Operacja składania lub rozkładania dachu trwa 19 s. Na razie nowe 911 Targa będzie dostępne w wersjach 4 oraz 4 S – obie dysponują napędem na obie osie i są zasilane 6-cylindrowym bokserem 3.0 biturbo. Słabsza odmiana Targa 4 osiąga 385 KM, a mocniejsza Targa 4S – 450 KM. Ta ostatnia z pakietem Sport Chrono przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,6 s i rozwija prędkość maksymalną 304 km/h.

P20_0191_a3_rgb
Podobnie jak w innych odmianach przedni pas Targi nawiązuje do pierwszych generacji 911.

P20_0194_a3_rgb

Czytaj także