Toyota poddała swój flagowy model w europejskiej gamie – Camry – modernizacji.
Camry powróciła do sprzedaży w Polsce w 2019 roku (ale jej prezentacja miała miejsce w 2018 r.), po 15 latach przerwy, w pewien sposób zastępując w gamie wycofanego z niej Avensisa. Po nieco ponad dwóch latach od debiutu przeprowadzono modernizację tego mierzącego niemal 4,9 m sedana. Zmiany zewnętrzne są bardzo subtelne - z przodu przeprojektowano zderzak oraz górny i dolny grill, dodano także nowe wzory felg i jeden odcień szarego lakieru. We wnętrzu zastosowano nowy system multimedialny (z 9-calowym dotykowym ekranem szybciej reagującym na dotyk) obsługujący Apple CarPlay i AndroidAuto. Ponadto wprowadzono nowy wzór tapicerki wykonanej ze sztucznej skóry i tkaniny.
Unowocześniono także zestaw systemów wspomagających kierowcę. Układ antykolizyjny m.in. wykrywa również pieszych i rowerzystów oraz ma funkcję zapobiegania zapobiegania zderzeniu czołowemu, a adaptacyjny tempomat może dostosowywać prędkość do ograniczeń pojawiających się na znakach. Z kolei asystent utrzymywania auta na środku pasa ruchu ma poprawioną czułość, lepiej wykrywa krawędzie pasów oraz precyzyjniej prowadzi po łuku.
Camry po zmianach trafi do sprzedaży w połowie przyszłego roku i nadal będzie sprzedawana tylko jako hybryda z silnikami elektrycznym i benzynowym 2.5 (218 KM).