Prawidłowe oznakowanie pojazdu holowanego, a także widoczne z daleka ostrzeżenie dla innych użytkowników drogi w razie awarii – błyskowe lampy ostrzegawcze to bardzo przydatne wyposażenie auta.
Zgodnie z przepisami żółte, błyskowe lampy można stosować podczas holowania, oznaczając w ten sposób pojazd holowany (zamiast stosowania trójkąta ostrzegawczego). Formalnie nie powinno się ich stosować w razie awarii, ale w praktyce ich użycie może stanowić uzupełnienie oznakowania miejsca postoju przy pomocy wymaganego trójkąta. Lampy ostrzegawcze zwykle mają niekłopotliwe zasilanie bateryjne (lub z gniazdka 12 V), często mają także dodatkowe funkcje (np. zwykłej latarki, przecinacza do pasów, młotka do szyb itp.). Zwykle można również wybierać tryb świecenia, np. w rytm sygnału SOS.
Nieduża lampa zasilana dwiema bateriami AAA. Gumowa obudowa zabezpiecza przed wstrząsami i uderzeniami, jest także pyło- i wodoszczelna (IP 65). 12 diod ostrzegawczych może świecić w 11 programach, dodatkowo 3 białe diody umożliwiają korzystanie z lampy jak z latarki. Mocowania za pomocą magnesu lub haczyka.
Wielofunkcyjne urządzenie awaryjne „4 w 1” – może służyć jako sygnalizator (9 diod LED na ścianach bocznych), ale też latarka (diodowa, na górnej płaszczyźnie), młotek do rozbijania szyb i nóż do cięcia pasów. Magnetyczna podstawa umożliwia mocowanie oświetlenia do nadwozia auta. Zasilanie zapewniają dwie baterie AA, dzięki którym oświetlenie awaryjne może działać nieprzerwanie nawet przez 36 godzin.
Proste, solidne oświetlenie odporne na złe warunki atmosferyczne. Źródłem światła są diody, zasilanie zapewniają 6-woltowe baterie R25 (nie są dołączane do zestawu). Możliwość zmiany trybu pracy za pomocą kluczyka w zestawie. Oświetlenie tego rodzaju stosowane jest bardzo często przez drogowców do oznaczania miejsca prac.
Lampa zasilana z sieci 12 lub 24 V (długość kabla wynosi 3 m). Sterowanie odbywa się za pomocą przycisków na wtyczce – można wybierać pomiędzy osiemnastoma trybami pracy. Oświetlenie jest pyło- i wodoszczelne (spełnia stopień ochrony IP 67), może pracować w temperaturach od +60 do -30°C.
Lampa ostrzegawcza ma 26 trybów świecenia. Mocowanie do nadwozia zapewnia magnetyczna podstawa. Zasilanie diod odbywa się poprzez kabel (sieć 12 lub 24 V), ze sterowaniem przy wtyczce. Produkt jest pyło- i wodoszczelny (ochrona IP 67), może działać w zakresie od -30 do +60°C.