Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor 8/2022

„Motor” 08/2022 – zapowiedź numeru

„Motor” 08/2022 – zapowiedź numeru

„Motor” nr 08/2022 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

NOWOŚCI:

Singer Turbo Study – Pasjonująca wariacja na temat legendarnego Porsche 911.

PORÓWNANIE:

Audi Q5 50 TDI quattro kontra BMW X3 xDrive30d – Porównanie mocnych SUV-ów klasy średniej. Wbrew najnowszym trendom napędzane są mocnymi silnikami Diesla i dowodzą, że ten rodzaj napędu wciąż ma sens i doskonale sprawdza się w tym segmencie.

TEST:

Volkswagen Multivan 1.4 e-Hybrid DSG – Najnowsze wcielenie dobrze znanego na całym świecie minibusa. Tym razem ma bardziej osobową niż dostawczą naturę, a w testowanej wersji zaskakuje nowoczesnym i sprawnym napędem hybrydowym o mocy 218 KM.

Mercedes C 300 e – W gamie nowej klasy C nie brakuje hybrydowej wersji plug-in. Jednak w tym przypadku bateria jest sporej pojemności, co przekłada się na elektryczny zasięg sięgający 100 km.            

PORADY:

Nowe stawki, stare płace – Czy nowe mandaty w Polsce rzeczywiście są bardzo drogie? Porównujemy je do tych w innych państwach, z uwzględnieniem siły nabywczej.

Co warto mieć w aucie? – Przedmioty przydatne w wielu sytuacjach. Od banalnego notesu i zapalniczki po rejestrator jazdy.

Biopaliwa: o co w tym chodzi? – Zalety i wady benzyny typu E10, a także lista aut nieprzystosowanych do spalania tego typu paliwa.

UŻYWANE:

Opel Astra IV – Kompaktowy Opel to jeden z najczęściej kupowanych używanych modeli w tej klasie. Dowiedz się, jak oceniają go użytkownicy.

Brakuje aut na zachodzie Europy – Import używanych aut z zachodu wyraźnie wyhamował.

Najpopularniejsze używane w internecie – Przyglądamy się statystykom serwisu Otomoto.pl, którego coroczny raport odpowiada na pytanie, jakich aut używanych poszukujemy najczęściej.

Audi Q3, Skoda Yeti, Volkswagen Tiguan – Te trzy SUV-y mają wspólne geny, ale odmienne charaktery. Szlachetne Audi, skromna Skoda i rozsądny Volkswagen – czy rzeczywistość pokrywa się ze stereotypami?

Honda Legend 3.7 V6 VTEC – Japońska limuzyna klasy wyższej z blisko 300-konnym silnikiem i świetnym napędem 4x4 to rzadko spotykany widok na naszych drogach. A o tym, jak sprawdza się w praktyce piszemy w naszym raporcie z eksploatacji na dystansie 230 tys. kilometrów.

Motor 08/22

Czytaj także