„Motor” nr 08/2022 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:
NOWOŚCI:
Singer Turbo Study – Pasjonująca wariacja na temat legendarnego Porsche 911.
PORÓWNANIE:
Audi Q5 50 TDI quattro kontra BMW X3 xDrive30d – Porównanie mocnych SUV-ów klasy średniej. Wbrew najnowszym trendom napędzane są mocnymi silnikami Diesla i dowodzą, że ten rodzaj napędu wciąż ma sens i doskonale sprawdza się w tym segmencie.
TEST:
Volkswagen Multivan 1.4 e-Hybrid DSG – Najnowsze wcielenie dobrze znanego na całym świecie minibusa. Tym razem ma bardziej osobową niż dostawczą naturę, a w testowanej wersji zaskakuje nowoczesnym i sprawnym napędem hybrydowym o mocy 218 KM.
Mercedes C 300 e – W gamie nowej klasy C nie brakuje hybrydowej wersji plug-in. Jednak w tym przypadku bateria jest sporej pojemności, co przekłada się na elektryczny zasięg sięgający 100 km.
PORADY:
Nowe stawki, stare płace – Czy nowe mandaty w Polsce rzeczywiście są bardzo drogie? Porównujemy je do tych w innych państwach, z uwzględnieniem siły nabywczej.
Co warto mieć w aucie? – Przedmioty przydatne w wielu sytuacjach. Od banalnego notesu i zapalniczki po rejestrator jazdy.
Biopaliwa: o co w tym chodzi? – Zalety i wady benzyny typu E10, a także lista aut nieprzystosowanych do spalania tego typu paliwa.
UŻYWANE:
Opel Astra IV – Kompaktowy Opel to jeden z najczęściej kupowanych używanych modeli w tej klasie. Dowiedz się, jak oceniają go użytkownicy.
Brakuje aut na zachodzie Europy – Import używanych aut z zachodu wyraźnie wyhamował.
Najpopularniejsze używane w internecie – Przyglądamy się statystykom serwisu Otomoto.pl, którego coroczny raport odpowiada na pytanie, jakich aut używanych poszukujemy najczęściej.
Audi Q3, Skoda Yeti, Volkswagen Tiguan – Te trzy SUV-y mają wspólne geny, ale odmienne charaktery. Szlachetne Audi, skromna Skoda i rozsądny Volkswagen – czy rzeczywistość pokrywa się ze stereotypami?
Honda Legend 3.7 V6 VTEC – Japońska limuzyna klasy wyższej z blisko 300-konnym silnikiem i świetnym napędem 4x4 to rzadko spotykany widok na naszych drogach. A o tym, jak sprawdza się w praktyce piszemy w naszym raporcie z eksploatacji na dystansie 230 tys. kilometrów.