Serwis pod patronatem magazynów Motor oraz Auto

Nowe topowe wersje w gamie – Opel Mokka

Gama Opla Mokki poszerzyła się o dwie wersje wyposażenia: GS Line i Ultimate. 

  • Dwie topowe wersje wyposażenia
  • GS Line ze sportowymi dodatkami
  • Ultimate z 10-calowym ekranem w środkowej konsoli

Na polskim rynku pojawiły się dwa nowe poziomy wyposażenia Opla Mokki. To GS Line i Ultimate.

GS Line stawia na sportowy design. Już sama nazwa to nawiązanie do oznaczenia GSi, które Opel stosuje do szybkich wersji wybranych modeli. Mokkę GS Line wyróżniają przede wszystkim czerwone linie biegnące nad bocznymi szybami. Dużą rolę gra też czerń. W tym kolorze są m.in. dach, obudowy bocznych lusterek, obramowanie panelu z reflektorami i grillem, logo i nazwa modelu. GS Line jest standardowo wyposażony w 17-calowe obręcze kół.

Wewnątrz GS Line ma sportowo profilowane fotele z czarnej syntetycznej skóry z czerwonymi przeszyciami. Czarna jest także podsufitka. Cena wersji GS Line: od 94 700 zł.

Ultimate jest najwyższą odmianą wyposażenia nowej Mokki. Ceny zaczynają się od 106 650 zł. W standardzie tej wersji znalazły się m.in. adaptacyjne reflektory matrycowe IntelliLux LED, 10-calowy ekran w środkowej konsoli i 12-calowy wyświetlacz zastępujący klasyczny zestaw wskaźników, nawigacja satelitarna, przednie, boczne i tylne czujniki parkowania, podgrzewane przednie fotele i kierownica, tapicerka z czarnej Alcantary, elektrycznie składane boczne lusterka i 18-calowe obręcze kół. Wśród opcji jest m.in. funkcja masażu w fotelu kierowcy.

W odróżnieniu od GS Line obramowanie panelu grilla i reflektorów w Ultimate jest chromowane, podobnie jak linie nad bocznymi szybami.

Dwie_mokki
Nowe wersje wyposażenia Opla Mokki: GS Line (po lewej) i Ultimate.
Mokka_GS
W GS Line uwagę najbardziej zwraca czerwona linia nad bocznymi szybami.
Mokka_GSline
Standardem w GS Line jest czarny dach.
Mokka_zielona
Odmiana Ultimate też ma czarny dach, ale listwa obramowująca reflektory i grill jest chromowana.
Mokka_interrior
W wersji Ultimate 10-calowy ekran w środkowej konsoli jest standardem.

Czytaj także