Dwie nowości w gamie jedynego SUV-a Maserati: wersja z systemem łagodnej hybrydy i odmiana na 95-lecie startów firmy w wyścigach
Gamę Maserati Levante uzupełni wersja Hybrid, którą wyposażono w układ tzw. łagodnej hybrydy czyli mild hybrid z alternatoro-rozrusznikiem. System odzyskuje energię podczas wytracania prędkości i hamowania. Dwulitrowy turbodoładowany silnik ma 330 KM, a 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego jest rozwijane przy 2250 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje sześć sekund, prędkość maksymalna przekracza 240 km/h.
Wersja Hybrid ma jeszcze lepsze rozłożenie masy na osie od reszty odmian Levante, ponieważ dodatkowy akumulator trafił w okolice tylnej osi. Nie wpłynęło to na bazową pojemność bagażnika. Pozostała ona bez zmian i wynosi 580 l. Hybrid mierzy 501 cm długości, 198 cm szerokości i 169 cm wysokości, czyli dokładnie tyle, ile większość wersji Levante.
Maserati przedstawiło też jeszcze jedną odmianę Levante. To edycja specjalna o nazwie F Tributo. Nawiązuje ona nie tylko do przypadającej w tym roku 95. rocznicy pierwszego startu Maserati w wyścigu (w 1926 r. Alfieri Maserati prowadząc model Tipo 26, wygrał w swojej klasie w słynnym Targa Florio), ale i do tradycji związanych z Formułą 1. Maserati zadebiutowało w niej w 1954 r. modelem 250F, który prowadził legendarny Juan Manuel Fangio.
To właśnie od pierwszej litery jego nazwiska wzięła nazwę nowa edycja specjalna Levante. Bolid Fangio miał żółty pas okalający przedni wlot powietrza, w Levante F Tributo Special Edition żółte są np. zaciski tarcz hamulcowych i szwy tapicerki. F Tributo wyposażono w 21-calowe obręcze kół i jest dostępne w dwóch kolorach lakieru: Rosso Tributo i Azzurro Tributo. Maserati przedstawiło także model Ghibli w wersji F Tributo Special Edition. Firma na razie nie podaje, z jakimi silnikami będą dostępne rocznicowe edycje Ghibli i Levante.