Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Koniec pewnej epoki: Nissan nie wprowadzi już do sprzedaży w Polsce żadnego nowego auta spalinowego

Nissan zapowiedział, że od teraz już nie wprowadzi na europejski rynek samochodu innego niż elektryczny. Do 2030 roku na Starym Kontynencie Japończycy chcą zaś sprzedawać wyłącznie auta na prąd. 
Nissan zapowiedział, że od teraz już nie wprowadzi na europejski rynek samochodu innego niż elektryczny. Do 2030 roku na Starym Kontynencie Japończycy chcą zaś sprzedawać wyłącznie auta na prąd. 

Aktualności

Koniec pewnej epoki: Nissan nie wprowadzi już do sprzedaży w Polsce żadnego nowego auta spalinowego

Nissan zapowiedział, że od teraz już nie wprowadzi na europejski rynek samochodu innego niż elektryczny. Do 2030 roku na Starym Kontynencie Japończycy chcą zaś sprzedawać wyłącznie auta na prąd. 
Nissan zapowiedział, że od teraz już nie wprowadzi na europejski rynek samochodu innego niż elektryczny. Do 2030 roku na Starym Kontynencie Japończycy chcą zaś sprzedawać wyłącznie auta na prąd. 

„Motor” 39/2023 – zapowiedź numeru

Chińskie firmy motoryzacyjne nas zjedzą? Oto ostateczny dowód

Diesle w odwrocie, a tu takie zaskoczenie – Mercedes stworzył najczystszy silnik spalinowy w historii

Potężne BMW XM gorsze w teście łosia niż Suzuki Vitara [WIDEO]

„Kronika Porsche. Polskie historie” – wyjątkowy album dla nielicznych. Co trzeba zrobić, żeby go mieć?

Auta koncernu Volkswagen najbardziej narażone na awarie elektroniki?

Opel Frontera wróci zza światów? Ale byłby już zupełnie innym autem

„Motor” 38/2023 – zapowiedź numeru

Do 2030 r. 2/3 światowej sprzedaży samochodów mają stanowić auta na prąd – wyniki badania

„Kultura rowerzystów” – na pewno autor nagrania ma rację? [WIDEO]

Włosi wytaczają wojnę silnikom Diesla. Ale o rok później niż planowali

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce – dane za sierpień oraz osiem miesięcy 2023 roku

„Motor” 37/2023 – zapowiedź numeru

Volkswagen skróci czas opracowywania nowych modeli o 18 miesięcy. Obiecuje przy tym wysoką jakość

Fabryka Izery ma produkować nie tylko „polskie” auta elektryczne?

To już oficjalne: Seat kończy produkować samochody, ale nie przestanie istnieć. Aktualizacja: jest stanowisko polskiego importera

W AKTUALNYM NUMERZE