Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volvo kończy produkcję aut wysokoprężnych. I to już niebawem

Volvo właśnie ogłosiło, że wkrótce przestanie oferować silniki wysokoprężne. Wcześniej producent poinformował o zaprzestaniu rozwoju wszystkich jednostek spalinowych. 
Volvo właśnie ogłosiło, że wkrótce przestanie oferować silniki wysokoprężne. Wcześniej producent poinformował o zaprzestaniu rozwoju wszystkich jednostek spalinowych. 

Aktualności

Volvo kończy produkcję aut wysokoprężnych. I to już niebawem

Volvo właśnie ogłosiło, że wkrótce przestanie oferować silniki wysokoprężne. Wcześniej producent poinformował o zaprzestaniu rozwoju wszystkich jednostek spalinowych. 
Volvo właśnie ogłosiło, że wkrótce przestanie oferować silniki wysokoprężne. Wcześniej producent poinformował o zaprzestaniu rozwoju wszystkich jednostek spalinowych. 

„Motor” 38/2023 – zapowiedź numeru

Do 2030 r. 2/3 światowej sprzedaży samochodów mają stanowić auta na prąd – wyniki badania

„Kultura rowerzystów” – na pewno autor nagrania ma rację? [WIDEO]

Unia Europejska bierze pod lupę chińskie elektryki. Powód? Są za tanie!

Włosi wytaczają wojnę silnikom Diesla. Ale o rok później niż planowali

Do tego prowadzi elektryfikacja? Klienci nie chcą 4-cylindrowego Mercedesa-AMG C 63 E Performance

„Motor” 37/2023 – zapowiedź numeru

BMW bije się w pierś i przestaje pobierać abonament za funkcje sprzętowe. Przykład? Podgrzewanie foteli

Koncern Stellantis wierzy, że auta spalinowe będą w użyciu do 2050 r.

Volkswagen skróci czas opracowywania nowych modeli o 18 miesięcy. Obiecuje przy tym wysoką jakość

„Motor” 36/2023 – zapowiedź numeru

Zamach na... elektromobilność w Polsce? Tesle Model Y wylądowały w rowie w wyniku niecodziennego wypadku

Sztuczna inteligencja wykrywa wykroczenia drogowe: 300 mandatów w 72 godziny!

Droga ekspresowa tylko dla aut i motocykli. Policja ostrzega: spacerujesz poboczem, dostaniesz mandat

„Motor” 35/2023 – zapowiedź numeru

Importer musi anulować zakup elektrycznego Xpenga. Powód? Za niski realny zasięg!

W AKTUALNYM NUMERZE