Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Włosi wytaczają wojnę silnikom Diesla. Ale o rok później niż planowali

Co tam Strefy Czystego Transportu! We włoskim regionie Piemont od 15 września tego roku miał obowiązywać zakaz używania samochodów z silnikiem Diesla spełniających normę Euro 5. Dekret Rady Ministrów spowodował odsunięcie go w czasie. Ale niezbyt odległe. 
Co tam Strefy Czystego Transportu! We włoskim regionie Piemont od 15 września tego roku miał obowiązywać zakaz używania samochodów z silnikiem Diesla spełniających normę Euro 5. Dekret Rady Ministrów spowodował odsunięcie go w czasie. Ale niezbyt odległe. 

Aktualności

Włosi wytaczają wojnę silnikom Diesla. Ale o rok później niż planowali

Co tam Strefy Czystego Transportu! We włoskim regionie Piemont od 15 września tego roku miał obowiązywać zakaz używania samochodów z silnikiem Diesla spełniających normę Euro 5. Dekret Rady Ministrów spowodował odsunięcie go w czasie. Ale niezbyt odległe. 
Co tam Strefy Czystego Transportu! We włoskim regionie Piemont od 15 września tego roku miał obowiązywać zakaz używania samochodów z silnikiem Diesla spełniających normę Euro 5. Dekret Rady Ministrów spowodował odsunięcie go w czasie. Ale niezbyt odległe. 

„Motor” 37/2023 – zapowiedź numeru

BMW bije się w pierś i przestaje pobierać abonament za funkcje sprzętowe. Przykład? Podgrzewanie foteli

Koncern Stellantis wierzy, że auta spalinowe będą w użyciu do 2050 r.

Fabryka Izery ma produkować nie tylko „polskie” auta elektryczne?

To już oficjalne: Seat kończy produkować samochody, ale nie przestanie istnieć. Aktualizacja: jest stanowisko polskiego importera

Zamach na... elektromobilność w Polsce? Tesle Model Y wylądowały w rowie w wyniku niecodziennego wypadku

Szef BMW ostro krytykuje narzucanie elektromobilności. Jego zdaniem to ukłon w stronę Chin

Sztuczna inteligencja wykrywa wykroczenia drogowe: 300 mandatów w 72 godziny!

„Pomysłowy Dobromir”? Schował Teslę w namiocie i podłączył do ładowania

Volkswagen podał ceny liftbacka ID.7, a na debiut czekają już kolejne warianty tego elektrycznego auta klasy średniej

Importer musi anulować zakup elektrycznego Xpenga. Powód? Za niski realny zasięg!

Honda planuje zdecydowanie wzmocnić swoją pozycję w Europie – czy ma szansę dogonić konkurencję?

Dacia chce być jak Jeep? Zdradzamy plany rumuńskiej marki

Kolejny drogowy antybohater – kierowca Lamborghini Huracana za nic ma przepisy [WIDEO]

„Motor” 34/2023 – zapowiedź numeru

Ile dalibyście za ten wrak wyścigowego Ferrari z 1954 roku? Na pewno nie aż tyle!

W AKTUALNYM NUMERZE