Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Pracowity rok u Skody. Na horyzoncie dwie niezwykle ważne nowości

W 2023 roku u Skody będzie się działo bardzo wiele. Pojawią dwie niezwykle ważne nowości, a Kamiq i Scala przejdą modernizację. Ale to nie wszystko. 
W 2023 roku u Skody będzie się działo bardzo wiele. Pojawią dwie niezwykle ważne nowości, a Kamiq i Scala przejdą modernizację. Ale to nie wszystko. 

Aktualności

Pracowity rok u Skody. Na horyzoncie dwie niezwykle ważne nowości

W 2023 roku u Skody będzie się działo bardzo wiele. Pojawią dwie niezwykle ważne nowości, a Kamiq i Scala przejdą modernizację. Ale to nie wszystko. 
W 2023 roku u Skody będzie się działo bardzo wiele. Pojawią dwie niezwykle ważne nowości, a Kamiq i Scala przejdą modernizację. Ale to nie wszystko. 

Audi u progu największej ofensywy modelowej w swojej historii

BMW przynajmniej do 2030 r. chce rozwijać silniki spalinowe. Widzi dla nich miejsce głównie w SUV-ach

Polska razem z 6 innymi krajami w sojuszu sprzeciwiającym się zakazowi sprzedaży aut spalinowych od 2035 r.

Co kraj, to obyczaj. Na potęgę niszczą fotoradary w okolicach Toronto. Powód?

„Motor” 11/2023 – zapowiedź numeru

Skoda Auto w ramach Grupy Volkswagen będzie odpowiadać za rozwój silników z serii EA 211

Skody z napędem 4x4 – praktyka czyni mistrza

Przejście na elektromobilność – co na to eksperci? Tylko 11% z nich uznaje, że jest to możliwe

Unia Europejska chce, aby kierowcy po 70. roku życia przechodzili regularne badania lekarskie

Smart#1, oparty na platformie, na której zostanie zbudowana polska Izera, fatalnie wypadł w teście łosia [WIDEO]

Skandal u Volkswagena! Klienci znaleźli rasistowskie hasło na naklejkach informujących o wymianie oleju

„Motor” 10/2023 – zapowiedź numeru

Coraz wyższa sprzedaż nowych aut w Polsce. Tym razem Toyota Yaris na czele

Źle zaparkowane auto w Szczecinie uniemożliwiło przejazd tramwaju. Co zrobili pasażerowie? [WIDEO]

Volkswagen „ratuje” Worthersee GTI Fest. Zlot ma się odbywać w nowym miejscu i mieć inną nazwę

Niemcy naciskają na UE, aby po 2035 r. zachować silnik spalinowy przy życiu. Do jego zasilania ma posłużyć nowy rodzaj paliwa

test

W AKTUALNYM NUMERZE