Latem gamę Taycana uzupełni wersja kombi. Jej topowa odmiana przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,9 s.
Porsche przedstawiło swoje pierwsze seryjne elektryczne kombi: Taycana Cross Turismo. Samochód mierzy 497 cm długości, 197 cm szerokości i 141 cm wysokości, w porównaniu z Taycanem w wersji sedan jest więc o centymetr dłuższy i o 3 cm wyższy przy niemal identycznej szerokości. Dzięki temu pasażerowie tylnych siedzeń mają o prawie 5 cm więcej miejsca na głowy. Kombi ma też większy rozstaw osi: o 0,4 cm (290,4 cm). Naturalnie pojemniejszy jest również tylny bagażnik. W kombi ma on od 446 do 1212 l, w sedanie 407 l. W obu wersjach nadwoziowych pojemność przedniego bagażnika jest identyczna. To 84 l.
Sedan ma niesamowicie aerodynamiczną karoserię. Jego współczynnik oporu powietrza Cx wynosi 0,22. Kombi jest pod tym względem o cztery setne gorsze, ale to nadal wspaniały wynik.
Taycan Cross Turismo trafi na rynek latem tego roku i będzie dostępny w czterech wersjach:
Wszystkie wersje otrzymały napęd 4x4 i aktywne pneumatyczne zawieszenie. Z dodatkowym pakietem off-roadowym auto ma nawet do 3 cm większy prześwit.
W zeszłym roku co trzecie sprzedane w Europie Porsche wyposażone było w napęd hybrydowy lub elektryczny. W 2025 r. jedno z tych dwóch rozwiązań ma mieć co drugie kupione na świecie auto tego producenta.