Poznańska fabryka Volkswagena jest jedyną, w której produkowane są kombivany Caddy.
Volkswagen jest obecnie największym producentem samochodów w Polsce. Jego dwa zakłady, we Wrześni (tutaj wytwarzane są Craftery i MAN-y TGE) i poznańskim Antoninku (z linii zjeżdżają Caddy i Transportery), opuściło w ubiegłym roku 207 610 aut (a łącznie już ponad 3,85 miliona szt.).
Najnowszym modelem jest Caddy 5 (zbudowany na modularnej płycie podłogowej MQB), którego produkcja w standardowych odmianach ruszyła w październiku 2020 r. W styczniu 2021 r. dołączyła do nich California, czyli wersja kempingowa, a teraz – Caddy Maxi. W porównaniu z Caddy, wariant Maxi jest o 35,3 cm dłuższy (mierzy 485,3 cm), ma o 21,5 cm większy rozstaw osi (297 cm) oraz szersze o 14,5 cm drzwi boczne (84,6 cm). Pojemność ładunkowa wynosi 3,7 m3 (Caddy: 3,1 m3), a na „pokład” mogą się zmieścić dwie europalety, co czyni odmianę Maxi wyjątkowo funkcjonalną.
Produkcja Caddy 5 i Caddy 5 Maxi odbywa się na tej samej linii. W przypadku Caddy 4 linie produkcji ścian bocznych w dziale budowy karoserii były oddzielone, co powodowało ograniczenie w liczbie wytwarzanych samochodów. Fabryka w Poznaniu została jednak rozbudowana oraz znacznie zmodernizowana. Dzięki połączeniu procesu w jednej zautomatyzowanej linii ograniczenia zredukowano. Jest to o tyle istotne, że zapotrzebowanie na wersję Maxi momentami przewyższa 50% całości produkcji Caddy.