Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Porady

Te elementy trzeba wymieniać parami albo w komplecie. Inaczej auto nie będzie poprawnie działać

Niektórych części i elementów  eksploatacyjnych w aucie nie wymienia się na sztuki – należy robić to parami na osi lub całym kompletem. Przede wszystkim wtedy, gdy ważne jest symetryczne działanie po obu stronach oraz gdy elementy danego rodzaju zużywają się równomiernie - chyba, że ktoś lubi płacić podwójnie za robociznę i nie zależy mu na bezpieczeństwie.
Niektórych części i elementów  eksploatacyjnych w aucie nie wymienia się na sztuki – należy robić to parami na osi lub całym kompletem. Przede wszystkim wtedy, gdy ważne jest symetryczne działanie po obu stronach oraz gdy elementy danego rodzaju zużywają się równomiernie - chyba, że ktoś lubi płacić podwójnie za robociznę i nie zależy mu na bezpieczeństwie.

Porady

Te elementy trzeba wymieniać parami albo w komplecie. Inaczej auto nie będzie poprawnie działać

Niektórych części i elementów  eksploatacyjnych w aucie nie wymienia się na sztuki – należy robić to parami na osi lub całym kompletem. Przede wszystkim wtedy, gdy ważne jest symetryczne działanie po obu stronach oraz gdy elementy danego rodzaju zużywają się równomiernie - chyba, że ktoś lubi płacić podwójnie za robociznę i nie zależy mu na bezpieczeństwie.
Niektórych części i elementów  eksploatacyjnych w aucie nie wymienia się na sztuki – należy robić to parami na osi lub całym kompletem. Przede wszystkim wtedy, gdy ważne jest symetryczne działanie po obu stronach oraz gdy elementy danego rodzaju zużywają się równomiernie - chyba, że ktoś lubi płacić podwójnie za robociznę i nie zależy mu na bezpieczeństwie.

Strefa czystego transportu w praktyce, czyli z dużej chmury mały deszcz

Zabezpieczenie nadwozia – zobacz, jak można je chronić przed czynnikami zewnętrznymi. Powłoki ceramiczne, folie PPF, ochrona felg, opon, szyb i plastików

Niebezpieczne rozwiązania w motoryzacji – na szczęście (głównie) z lamusa. Zobacz, na jakich błędach się uczono

Co jest lżejsze od nowego BMW M5? Możesz się zdziwić

Jak zmieniały się kierownice – od zwykłego wyznaczania kierunku jazdy po obsługę kluczowych systemów auta

Ochrona auta przed kradzieżą – takie zabezpieczenia można zamówić w salonie. Spokój od złodziei i brak obaw o utratę gwarancji

Jazda autem w deszczu – 11 ważnych rzeczy, o których musisz pamiętać

Dzieci w drodze do szkoły – sprawdź, jakie przepisy obowiązują najmłodszych. Za ich złamanie odpowiadają opiekunowie

Pasta lekkościerna kontra drobne rysy na lakierze – czy da się usunąć szpecące ślady pod klamkami? | TEST

Lepiej to już było? Postęp przyniósł kierowcom ograniczone pole wyboru, popularne rozwiązania wypadły z łask

Przewodnik po paliwach – oznaczenia, właściwości, zastosowanie, ciekawostki

Zapuszczone auto – zaniedbania odbijają się negatywnie nie tylko na jego wyglądzie

Samodzielne nabijanie klimatyzacji – czy brać się za taką czynność we własnym zakresie? Testujemy zamiennik czynnika chłodniczego

Paliwo w oleju silnikowym – jeden z większych problemów współczesnych aut. Przyczyny, skutki, jak wykryć usterkę i jak zapobiegać

Jak wybić szybę w samochodzie? Wbrew pozorom to wcale nie jest proste. Sprawdzamy różne metody

Błyszczący i zabezpieczony lakier w parę chwil? Zobaczmy, jak w praktyce wypadł niedrogi wosk w płynie | TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE