Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Porady

Opona z homologacją producenta auta kontra uniwersalna – czy widać różnicę? Porównujemy dwie wersje tego samego modelu ogumienia

Na przykładzie całorocznych opon Michelin CrossClimate 2 sprawdzamy, czym różni się ogumienie z homologacją producenta, w tym przypadku Volvo, od uniwersalnego. Zachowanie obu opon porównaliśmy na suchym i mokrym asfalcie oraz na śniegu. Na którym rodzaju ogumienia testowe Volvo spisywało się lepiej?
Na przykładzie całorocznych opon Michelin CrossClimate 2 sprawdzamy, czym różni się ogumienie z homologacją producenta, w tym przypadku Volvo, od uniwersalnego. Zachowanie obu opon porównaliśmy na suchym i mokrym asfalcie oraz na śniegu. Na którym rodzaju ogumienia testowe Volvo spisywało się lepiej?

Porady

Opona z homologacją producenta auta kontra uniwersalna – czy widać różnicę? Porównujemy dwie wersje tego samego modelu ogumienia

Na przykładzie całorocznych opon Michelin CrossClimate 2 sprawdzamy, czym różni się ogumienie z homologacją producenta, w tym przypadku Volvo, od uniwersalnego. Zachowanie obu opon porównaliśmy na suchym i mokrym asfalcie oraz na śniegu. Na którym rodzaju ogumienia testowe Volvo spisywało się lepiej?
Na przykładzie całorocznych opon Michelin CrossClimate 2 sprawdzamy, czym różni się ogumienie z homologacją producenta, w tym przypadku Volvo, od uniwersalnego. Zachowanie obu opon porównaliśmy na suchym i mokrym asfalcie oraz na śniegu. Na którym rodzaju ogumienia testowe Volvo spisywało się lepiej?

Utrata prawa jazdy – jakie są jej przyczyny i jak często zdarza się w naszym kraju? Zajrzyjmy do statystyk

Używana Alfa Romeo Stelvio kontra Porsche Macan: rodzinni sportowcy. Kosztują sporo, ale czy w ogóle warto rozglądać się za nimi na rynku wtórnym?

Reaktywacja ikon polskiej motoryzacji – jak dziś mogłyby wyglądać Maluch, Syrena, Polonez, Warszawa (i nie tylko)?

Stellantis pogrąża się w kryzysie. Wyniki na amerykańskim rynku ciągną motoryzacyjnego giganta w dół

Poważne naprawy silnika. Pierścienie, panewki, głowica… Jakie uszkodzenia to wyrok, a kiedy jednak warto naprawiać?

Szukasz używanego kombi klasy średniej? Opel Insignia i Renault Talisman mają tu sporo do zaoferowania. Zobacz, jakie są ich mocne i słabe strony

Trwałość akumulatorów trakcyjnych – czy jest się czego bać? Te dane rozwiewają wątpliwości

Zamiast koła zapasowego – testujemy uszczelniacz do opon marki Osram. Czy można na nim polegać?

Czy to już koniec LPG w Polsce? Przed świętami w życie wchodzi embargo na rosyjski gaz. Zobacz, czego można się spodziewać

Opona terenowa z homologacją zimową kontra całoroczna – jakie są różnice w ich zachowaniu na różnych nawierzchniach? | TEST

Jak sprawdzić, czy samochód jest ubezpieczony?

Jak jeździć samochodem z automatem? Wiele osób popełnia błędy. Sprawdź, czego unikać

Czym jeździ (ale też lata i pływa) policja – mundurowi nie powinni narzekać na brak „zabawek”. Auta, motocykle, łodzie, śmigłowce, konie i nie tylko

Jak usunąć wodę z baku? Testujemy dodatek do ochrony układu paliwowego

Dlaczego coraz trudniej naprawić auto? Koszty, mechanicy, konstrukcja pojazdów, części zamienne

Test opon zimowych na każdą kieszeń – od budżetowych po premium. Sprawdzamy ogumienie w rozmiarze 225/45 R17

W AKTUALNYM NUMERZE