Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Porady

Czy auta starzeją się wolniej? W obecnej sytuacji poprzednie generacje nie prezentują się przestarzale

Wprowadzenie nowej generacji auta (o konwencjonalnym napędzie) już nie oznacza, że poprzednia z miejsca traci na atrakcyjności. Często jest wręcz przeciwnie. Samochody sprzed 10-15 lat to wciąż nowoczesne konstrukcje. Komfortowe, bezpieczne i przyjazne kierowcy. Za wieloma rozwiązaniami sprzed kilku lat już zaczynamy tęsknić – czas będzie grał na ich korzyść.
Wprowadzenie nowej generacji auta (o konwencjonalnym napędzie) już nie oznacza, że poprzednia z miejsca traci na atrakcyjności. Często jest wręcz przeciwnie. Samochody sprzed 10-15 lat to wciąż nowoczesne konstrukcje. Komfortowe, bezpieczne i przyjazne kierowcy. Za wieloma rozwiązaniami sprzed kilku lat już zaczynamy tęsknić – czas będzie grał na ich korzyść.

Porady

Czy auta starzeją się wolniej? W obecnej sytuacji poprzednie generacje nie prezentują się przestarzale

Wprowadzenie nowej generacji auta (o konwencjonalnym napędzie) już nie oznacza, że poprzednia z miejsca traci na atrakcyjności. Często jest wręcz przeciwnie. Samochody sprzed 10-15 lat to wciąż nowoczesne konstrukcje. Komfortowe, bezpieczne i przyjazne kierowcy. Za wieloma rozwiązaniami sprzed kilku lat już zaczynamy tęsknić – czas będzie grał na ich korzyść.
Wprowadzenie nowej generacji auta (o konwencjonalnym napędzie) już nie oznacza, że poprzednia z miejsca traci na atrakcyjności. Często jest wręcz przeciwnie. Samochody sprzed 10-15 lat to wciąż nowoczesne konstrukcje. Komfortowe, bezpieczne i przyjazne kierowcy. Za wieloma rozwiązaniami sprzed kilku lat już zaczynamy tęsknić – czas będzie grał na ich korzyść.

W oczekiwaniu na (moto)cud – wynalazki i gadżety, które miały rozwiązać problemy motoryzacji. Efekty? Raczej mizerne

Co zrobić, aby klimatyzacja w aucie nie generowała zbędnych kosztów i dostarczała zdrowe, rześkie powietrze?

mObywatel dla zmotoryzowanych – dokumenty auta i kierowcy w telefonie. Zasady działania i możliwości aplikacji

Ubezpieczenia komunikacyjne w Polsce – coraz więcej polis, coraz wyższe odszkodowania, mniej szkód osobowych

Boczki drzwiowe w lepszym stanie – sprawdzamy efekt użycia lakieru strukturalnego do tworzyw sztucznych | TEST

Euro 7 weszło w życie – na razie na papierze. Na praktyczne skutki trzeba poczekać jeszcze 2,5 roku. Zobacz, co się zmieni, a co zostanie po staremu

Dodatki do paliwa – benzyny i oleju napędowego. Pomogą m.in. przy różnych oznakach niesprawności lub zużycia silnika

Do produkcji tych aut firmy dopłaciły fortunę – nawet popularne modele, dziś kosztujące kilka tysięcy złotych, sprzedawane były sporo poniżej kosztów

Te auta psują się bez ostrzeżenia – przeglądamy statystyki awaryjności popularnych modeli różnych klas, w tym samochodów elektrycznych

Kupujesz nowe lub używane auto? Jego kolor ma znaczenie – także jeśli chodzi o ryzyko kolizji lub wypadku

Pasy bezpieczeństwa nie chcą się zwijać? Sprawdzamy, czy ich wypranie przy użyciu specjalnej szczotki poprawi sytuację | TEST

Jesteśmy świadkami końca dominacji niemieckich koncernów motoryzacyjnych? Ich auta nie robią już wrażenia. Co do tego doprowadziło?

To warto wiedzieć o AdBlue – do czego służy, jakich problemów może przysporzyć, codzienna eksploatacja auta wymagającego stosowania AdBlue

Mycie auta bez wody. Czy chiński preparat jest bezpieczny dla lakieru i daje pożądany efekt? | TEST

Zagrożenia dla współczesnej motoryzacji i… trochę nadziei na przyszłość. Z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć producenci i nabywcy aut?

Przydatne akcesoria i preparaty – dzięki nim ułatwisz sobie użytkowanie auta

test

W AKTUALNYM NUMERZE