Nietypowe skrzynie biegów i układy przeniesienia napędu – producenci chwytali się wielu ciekawych rozwiązań
Dziewięć biegów i siedem sprzęgieł, osiem biegów na dwie dźwignie, dwie skrzynie w jednym aucie, napęd przekazywany z przodu na tył i z powrotem albo na odwrót – w historii (ale i współczesności) skrzyń biegów i systemów przeniesienia napędu nie ma nudy. Przedstawiamy ciekawe, nietypowe, czasem wręcz zaskakujące rozwiązania.
Porady
Dziewięć biegów i siedem sprzęgieł, osiem biegów na dwie dźwignie, dwie skrzynie w jednym aucie, napęd przekazywany z przodu na tył i z powrotem albo na odwrót – w historii (ale i współczesności) skrzyń biegów i systemów przeniesienia napędu nie ma nudy. Przedstawiamy ciekawe, nietypowe, czasem wręcz zaskakujące rozwiązania.
więcej