Połączenie koncernów FCA i PSA zostało sfinalizowane.
Sfinalizowano proces łączenia koncernów FCA i PSA. Efektem jest koncern Stellantis. Nazwa wywodzi się od łacińskiego „stello” czyli „rozjaśniać gwiazdami”.
W skład Stellantisa wchodzą m.in. Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar i RAM (marki FCA) oraz m.in. Citroen, DS, Opel, Peugeot i Vauxhall (marki koncernu PSA). Stellantis zatrudnia 400 tys. osób, ma fabryki w ponad 30 krajach, a jego produkty są oferowane na przeszło 130 rynkach. Stellantis jest notowany na trzech giełdach: w Mediolanie, Nowym Jorku i Paryżu.
Jednym z priorytetów jest rozwój gamy samochodów hybrydowych i elektrycznych. Obecnie Stellantis oferuje na świecie 29 takich modeli, do końca 2021 r. ich liczba wzrośnie do 39, a każdy globalny samochód przedstawiony po 2024 r. ma być dostępny także w wersji hybrydowej lub elektrycznej.
Prezesem zarządu Stellantisa został John Elkann (z FCA), a dyrektorem generalnym – Carlos Tavares (z koncernu PSA). Szefem Stellantisa na Europę mianowano wywodzącego się z koncernu PSA Maxime'a Picat. Ralph GIlles (z FCA) odpowiada za design aut Chryslera, Dodge'a, Jeepa, Maserati, RAM-a i modeli Fiata na Amerykę Południową. Jean-Pierre Ploue (z koncernu PSA) jest szefem designu m.in. marek Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, europejskich modeli Fiata, Lancii, Opla, Peugeota i Vauxhalla. Szefem konstruktorów został Harald Wester z FCA. Nowego szefa ma m.in. Alfa Romeo. Jest nim Jean-Philippe Imparato, wcześniej szef marki Peugeot.