Lexus poddał modyfikacji kompaktowego UX-a. Zasięg elektrycznego wariantu zwiększył się o ponad 40 procent.
UX jest najmniejszym i jednocześnie najchętniej kupowanym w Europie modelem Lexusa. To całkiem młody samochód (debiut w 2018 r.) zatem wprowadzane właśnie zmiany nie musiały być szczególnie duże.
Pod względem technicznym największa modernizacja objęła wersję elektryczną 300e (tego pierwszego "elektryka" Lexusa pokazano w 2019 r.) – zastosowano w niej bowiem znacznie pojemniejszy akumulator trakcyjny. Teraz ma on pojemność 72,8 kWh i pozwala na przejechanie do 450 km. Pierwotnie bateria miała 54,3 kWh, a zasięg wynosił 305-315 km. Bez zmian pozostała zaś moc silnika, wynosząca 204 KM. W trakcie modernizacji UX 300e otrzymał też udoskonalony układ kierowniczy i amortyzatory, poprawiono również wyciszenie kabiny. Lexus UX 300e po liftingu będzie dostępny wiosną 2023 r.
Parametry pozostałych odmian, czyli hybrydowej 250h (z napędem przednim lub 4x4; 184 KM) i benzynowej 200 (173 KM) pozostały bez zmian. Wprowadzono w nich jednak nowe lakiery i kombinacje dwukolorowego nadwozia, a także nową wersję wyposażenia F Sport Design (m.in. inny grill, tylny zderzak, 18-calowe felgi i tapicerka ze skóry syntetycznej). Wariant F Sport otrzymał zaś seryjnie adaptacyjne zawieszenie AVS.
Wszystkie UX-y mają przeprojektowaną konsolę środkową z nowym umieszczonym bliżej kierowcy ekranem dotykowym o przekątnej 8 lub 12,3 cala (standardowo z nawigacją). Sam system multimedialny działa szybciej, ma więcej funkcji niż poprzednio i otrzymał system sterowania głosowego. Łączność z Apple CarPlay jest bezprzewodowa, zaś z Android Auto wymaga niestety kabla. Wraz z modernizacją systemu multimedialnego, zrezygnowano ze stosowania dotykowego panelu sterującego na konsoli obok dźwigni biegów.
Ponadto usprawniono działanie systemów bezpieczeństwa czynnego, m.in. układu reagowania w razie ryzyka zderzenia oraz adaptacyjnego tempomatu (ma teraz funkcję redukcji prędkości na zakrętach).