Ceny dostępnych „od ręki” egzemplarzy Toyoty C-HR 1.8 Hybrid 122 KM rozpoczynają się teraz od 118 000 zł, ale liczba samochodów jest ograniczona.
Rynkowa kariera jednego z najbardziej lubianych i popularnych modeli w europejskiej gamie Toyoty – pierwszego wcielenia kompaktowego crossovera C-HR – dobiega końca. W ofercie pojawił się już jego następca. Nie wszyscy jednak gonią za nowościami czy na przykład dysponują odpowiednim budżetem, by wejść posiadanie C-HR II. Można jednak w salonach znaleźć jeszcze gotowe do odbioru egzemplarze C-HR I. W dodatku Toyota wyraźnie obniżyła ceny.
Toyota C-HR I w odmianie hybrydowej 1.8 (122 KM, skrzynia CVT, 0-100 km/h w 11 s) w wersji wyposażenia Comfort kosztuje teraz 118 000 zamiast 128 900 zł. W jej standardzie znajdują się m.in. w dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, kamera cofania, system multimedialny z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym (obsługuje Android Auto i Apple CarPlay), diodowe reflektory, światła przeciwmgłowe czy 17-calowe aluminiowe obręcze.
Dostępne są także auta w wariancie wyposażenia Style, a za nie trzeba zapłacić od 130 800 zł (regularna cena wynosiła 141 900 zł). Tutaj seryjne zastosowano m.in. system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym wyświetlaczem oraz nawigacją z mapami online, podgrzewaną kierownicę, automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne, tzw. inteligentny kluczyk, systemy monitorowania martwego pola w lusterkach i ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją automatycznego hamowania, materiałową tapicerkę z elementami skóry ekologicznej, przyciemniane tylne szyby czy 18-calowe aluminiowe felgi.
Można także znaleźć egzemplarze z mocniejszym napędem hybrydowym 2.0 (184 KM, skrzynia CVT, 0-100 km/h w 8,2 s) w odmianie Style za 139 700 zł (cena katalogowa: 150 900 z).
W tym miejscu warto przytoczyć także ceny nowej generacji C-HR. Bazowy hybrydowy model 1.8 140 KM kosztuje od 139 900 zł (Comfort), 2.0 hybrid 197 KM od 165 900 zł (Style), a 2.0 hybrid 197 KM 4x4 od 175 900 zł (Style). Za najnowszy wariant napędowy (z roku produkcji 2024), czyli hybrydę plug-in o mocy 223 KM trzeba zapłacić od 189 900 zł.