Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

Nowe modele Audi: Q6 e-tron w wersji Sportback i zmodernizowane hybrydowe A3 Sportback TFSI e

Gama elektrycznych SUV-ów Audi właśnie się powiększyła o dynamiczniej stylizowaną odmianę Q6 e-trona, zaś hybryd plug-in – o A3, które „na prądzie” potrafi przejechać ponad 140 km.
Gama elektrycznych SUV-ów Audi właśnie się powiększyła o dynamiczniej stylizowaną odmianę Q6 e-trona, zaś hybryd plug-in – o A3, które „na prądzie” potrafi przejechać ponad 140 km.

Nowości

Nowe modele Audi: Q6 e-tron w wersji Sportback i zmodernizowane hybrydowe A3 Sportback TFSI e

Gama elektrycznych SUV-ów Audi właśnie się powiększyła o dynamiczniej stylizowaną odmianę Q6 e-trona, zaś hybryd plug-in – o A3, które „na prądzie” potrafi przejechać ponad 140 km.
Gama elektrycznych SUV-ów Audi właśnie się powiększyła o dynamiczniej stylizowaną odmianę Q6 e-trona, zaś hybryd plug-in – o A3, które „na prądzie” potrafi przejechać ponad 140 km.

Nowe Subaru Forester to wciąż mistrz wszechstronności, ale z pewnym istotnym brakiem | PIERWSZA JAZDA

Takie jest nowe Renault 4 E-Tech. Ma przyćmić najpopularniejsze auto w historii tej francuskiej marki

Oto Skoda Enyaq RS Race – czyli elektryczny SUV w wersji wyczynowej

Nowy SUV klasy średniej Volkswagena. Tayron to następca Tiguana Allspace

Dacia Bigster to materiał na hit. Nowy silnik na LPG robi różnicę

Nowe Mitsubishi Outlander wjeżdża do Europy. Ile będzie kosztować?

Jaecoo 7, czyli Chiny mierzą wysoko

Nowe BMW X3 jest świetne, ale zapomina o jednym | PIERWSZA JAZDA

Oto kolejny, już ósmy, elektryczny osobowy samochód Peugeota – e-408

Rewolucja u Skody! Elroq wchodzi do gry

Alfa Romeo Junior – nowe pokolenie

Ford Mustang GTD – znamy już oficjalne dane. To najmocniejsza i najszybsza wersja w historii tego modelu

Nowy Hyundai Santa Fe: nie zatęsknisz za minivanami | PIERWSZA JAZDA

10 lat i… Volvo odświeżyło XC90. Na emeryturę poczeka zapewne do 2030 r.

Nowe Audi Q5 to murowany hit. W gamie pozostał silnik wysokoprężny

Największy model Smarta w historii – elektryczny SUV klasy średniej o nazwie #5

W AKTUALNYM NUMERZE