Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

Carrera T – nowy wariant Porsche 911 dla purystów, tylko z manualną skrzynią biegów

Manualne przekładnie w wielu autach sportowych odchodzą w zapomnienie, ale na szczęście Porsche podtrzymuje je przy życiu. Carrerę T – nowy wariant modelu 911 – można kupić wyłącznie z ręczną 6-biegową skrzynią. Ponadto wersja T jest lżejsza od standardowej Carrery i będzie dostępna nie tylko jako coupe, ale także w wersji z nadwoziem otwartym. Cech szczególnych wersji T, które spodobają się motoryzacyjnym purystom, jest jednak więcej.
Manualne przekładnie w wielu autach sportowych odchodzą w zapomnienie, ale na szczęście Porsche podtrzymuje je przy życiu. Carrerę T – nowy wariant modelu 911 – można kupić wyłącznie z ręczną 6-biegową skrzynią. Ponadto wersja T jest lżejsza od standardowej Carrery i będzie dostępna nie tylko jako coupe, ale także w wersji z nadwoziem otwartym. Cech szczególnych wersji T, które spodobają się motoryzacyjnym purystom, jest jednak więcej.

Nowości

Carrera T – nowy wariant Porsche 911 dla purystów, tylko z manualną skrzynią biegów

Manualne przekładnie w wielu autach sportowych odchodzą w zapomnienie, ale na szczęście Porsche podtrzymuje je przy życiu. Carrerę T – nowy wariant modelu 911 – można kupić wyłącznie z ręczną 6-biegową skrzynią. Ponadto wersja T jest lżejsza od standardowej Carrery i będzie dostępna nie tylko jako coupe, ale także w wersji z nadwoziem otwartym. Cech szczególnych wersji T, które spodobają się motoryzacyjnym purystom, jest jednak więcej.
Manualne przekładnie w wielu autach sportowych odchodzą w zapomnienie, ale na szczęście Porsche podtrzymuje je przy życiu. Carrerę T – nowy wariant modelu 911 – można kupić wyłącznie z ręczną 6-biegową skrzynią. Ponadto wersja T jest lżejsza od standardowej Carrery i będzie dostępna nie tylko jako coupe, ale także w wersji z nadwoziem otwartym. Cech szczególnych wersji T, które spodobają się motoryzacyjnym purystom, jest jednak więcej.

Z Tychów do polskich salonów. Leapmotor w styczniu 2025 r. wkracza na nasz rynek

F80 to nowy topowy model Ferrari o mocy aż 1200 KM. Zamiast wolnossącego silnika 6.3 V12 ma jednostkę 3.0 V6 turbo

Nowe modele Audi: Q6 e-tron w wersji Sportback i zmodernizowane hybrydowe A3 Sportback TFSI e

Nowe BMW 120 wykonało krok naprzód i dwa kroki w tył | PIERWSZA JAZDA

Nowe Subaru Forester to wciąż mistrz wszechstronności, ale z pewnym istotnym brakiem | PIERWSZA JAZDA

Oto Skoda Enyaq RS Race – czyli elektryczny SUV w wersji wyczynowej

Wyjątkowe BMW trafia do produkcji. Już zostało wyprzedane

Nowy SUV klasy średniej Volkswagena. Tayron to następca Tiguana Allspace

Dacia Bigster to materiał na hit. Nowy silnik na LPG robi różnicę

Tak jeździ hybrydowy BYD Seal U DM-i. Imponuje nie tylko ceną

Nowe BMW X3 jest świetne, ale zapomina o jednym | PIERWSZA JAZDA

Oto kolejny, już ósmy, elektryczny osobowy samochód Peugeota – e-408

Duży van Hyundaia debiutuje w Polsce. Kosztuje 3 razy mniej niż Lexus LM 350h

Ford Mustang GTD – znamy już oficjalne dane. To najmocniejsza i najszybsza wersja w historii tego modelu

Audi RS e-tron GT performance – najmocniejszy model w obecnej gamie marki. Ma aż 925 KM

Nowy Hyundai Santa Fe: nie zatęsknisz za minivanami | PIERWSZA JAZDA

W AKTUALNYM NUMERZE