Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

Zawodnik wagi ciężkiej – jak nowe BMW M5 wypadło podczas pierwszych jazd?

Za kierownicą nowego wcielenia BMW M5 szukamy odpowiedzi na najważniejsze pytanie. Czy masa wynosząca niemal 2,5 tony nie odbiera mu charakteru, do którego przyzwyczaiły nas poprzednie generacje bawarskiej superlimuzyny?
Za kierownicą nowego wcielenia BMW M5 szukamy odpowiedzi na najważniejsze pytanie. Czy masa wynosząca niemal 2,5 tony nie odbiera mu charakteru, do którego przyzwyczaiły nas poprzednie generacje bawarskiej superlimuzyny?

Nowości

Zawodnik wagi ciężkiej – jak nowe BMW M5 wypadło podczas pierwszych jazd?

Za kierownicą nowego wcielenia BMW M5 szukamy odpowiedzi na najważniejsze pytanie. Czy masa wynosząca niemal 2,5 tony nie odbiera mu charakteru, do którego przyzwyczaiły nas poprzednie generacje bawarskiej superlimuzyny?
Za kierownicą nowego wcielenia BMW M5 szukamy odpowiedzi na najważniejsze pytanie. Czy masa wynosząca niemal 2,5 tony nie odbiera mu charakteru, do którego przyzwyczaiły nas poprzednie generacje bawarskiej superlimuzyny?

Nowa Skoda Octavia – udoskonalony bestseller

Żegnamy A4, witamy Audi A5. Nie będzie już sedana, ale pozostanie silnik Diesla

Alfa Romeo Junior Veloce – prawdziwa Alfa czy krok w złym kierunku?

Oto nowy elektryczny Ford. Nazwę już kiedyś słyszeliśmy, więc dyskusja będzie gorąca

Nowe MG HS – czy to murowany hit w Polsce? Chińczycy znów wszystkich zaskoczyli

Najbardziej ekstremalna wersja Land Rovera Defendera – OCTA. Z silnikiem 4.4 V8 biturbo o mocy 635 KM

Sprawdzamy nowe Renault Rafale. Czy hybryda z trzycylindrowym silnikiem to wystarczający napęd dla tego auta?

Hyundai Inster – czy uda mu się zwiększyć popularność aut elektrycznych?

Udoskonalony Volkswagen Golf R – teraz jego silnik 2.0 TSI ma 333 KM

Nowa generacja BMW M5 – hybrydowa, bardzo mocna i ciężka, mniej dynamiczna i droższa od poprzedniej

Nowy Citroen C3 Aircross rzuca rękawicę Dacii Duster. Znamy pierwsze ceny na polskim rynku

Nowe BMW X3 – awangardowy wygląd, rewolucja we wnętrzu, ale wciąż z silnikami benzynowymi i Diesla

Debiut najmocniejszej wersji nowego Forda Mustanga – GTD z pakietem Performance

Jeździliśmy zmodernizowaną Skodą Octavią – była dobra, jest… jeszcze lepsza

Hyundai Tucson po liftingu już w Polsce. Szeroka gama silników, ceny od 135 900 zł

195-konne, hybrydowe MG3 wkracza do Polski. Cena? Niższa niż nowego 83-konnego Suzuki Swifta CVT

test

W AKTUALNYM NUMERZE