Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Toyota C-HR przód i tył

Toyota przedstawiła ceny nowej generacji modelu C-HR. Kompaktowego crossovera można już rezerwować online

Toyota

Toyota przedstawiła ceny nowej generacji modelu C-HR. Kompaktowego crossovera można już rezerwować online

Ceny Toyoty C-HR drugiej generacji zaczynają się od 139 900 zł. Do wyboru jest sześć wersji wyposażenia i trzy napędowe (w tym jedna 4x4). Później pojawi się jeszcze hybryda plug-in (223 KM).

Kompaktowy crossover C-HR, stworzony specjalnie na rynki Europy, okazał się jednym z większych sukcesów Toyoty ostatnich lat. Teraz do oferty trafia druga generacja tego modelu, który ewidentnie nawiązuje do pierwowzoru. W końcu po co zmieniać formułę, która tak doskonale się sprawdziła.

Toyotę C-HR drugiej generacji można już rezerwować online, na stronie www.toyota.pl. Auto jest dostępne tylko z napędami hybrydowymi najnowszej, piątej generacji.

Bazowy wariant wykorzystujący benzynowy silnik 1.8 jest teraz mocniejszy o 22 KM – zamiast 122 dysponuje 140 KM, zaś odmiana 2.0 ma 197, a nie jak dotąd 184 KM. Ten drugi wariant jest też, inaczej niż w C-HR I, oferowany z napędem na cztery koła.

Nowością, która wejdzie do sprzedaży w późniejszym terminie, jest również wariant hybrydowy 2.0 typu plug-in (generujący 223 KM).

Oto najważniejsze dane Toyoty C-HR drugiej generacji:

  • 1.8 Hybrid: silnik benzynowy 1.8 R4 + elektryczny, moc systemowa 140 KM, napęd przedni, przyspieszenie 0-100 km/h w 9,9 s, prędkość maksymalna 170 km/h, średnie zużycie paliwa 4,6-5,0 l/100 km
  • 2.0 Hybrid: silnik benzynowy 2.0 R4 + elektryczny, moc systemowa 197 KM, napęd przedni, przyspieszenie 0-100 km/h w 8,1 s, prędkość maksymalna 180 km/h, średnie zużycie paliwa 4,6-5,0 l/100 km
  • 2.0 Hybrid 4x4: silnik benzynowy 2.0 R4 + dwa elektryczne, moc systemowa 197 KM, napęd 4x4, przyspieszenie 0-100 km/h w 7,9 s, prędkość maksymalna 180 km/h, średnie zużycie paliwa 4,8-5,2 l/100 km
  • 2.0 Hybrid plug-in: silnik benzynowy 2.0 R4 + elektryczny, moc systemowa 223 KM, napęd przedni, przyspieszenie 0-100 km/h w 7,3 s, prędkość maksymalna 180 km/h, średnie zużycie paliwa 0,8-0,9 l/100 km

Toyota C-HR jest oferowana w czterech standardowych wersjach wyposażenia: Comfort (tylko 1.8), Style, Executive i GR Sport.

Ponadto na początku w gamie znajdą się dwie edycje specjalne Executive Premiere Edition oraz GR Sport Premiere Edition (liczba dostępnych egzemplarzy jest ograniczona).

A tak prezentuje się cennik wszystkich odmian Toyoty C-HR II

Napęd/wersja wyposażenia Comfort Style Executive GR Sport Executive Premiere Edition GR Sport Premiere Edition
1.8 Hybrid 139 900 zł  156 900 zł 167 900 zł
2.0 Hybrid 165 900 zł 176 900 zł 191 900 zł 202 900 zł 202 900 zł
2.0 Hybrid 4x4 175 900 zł 186 900 zł 201 900 zł 212 900 zł 212 900 zł

Już w bazowej odmianie Comfort w wyposażeniu seryjnym znajdują się m.in.: klimatyzacja automatyczna (dwustrefowa), diodowe światła główne w technologii LED, 17-calowe aluminiowe felgi z oponami 215/60, diodowe światła przeciwmgielne, kamera cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi, asystent bezpiecznego wysiadania z pojazdu (SEA), adaptacyjny tempomat, system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), system multimedialny Toyota Smart ConnectR z kolorowym ekranem dotykowym (8" HD) czy cyfrowe wskaźniki.

A jak kształtują się ceny pierwszej generacji C-HR w porównaniu z nową? Za bazową odmianę Comfort ze 122-konnym napędem hybrydowym trzeba zapłacić (wg ostatniego cennika na stronie Toyoty) 127 000 zł w promocji (standardowa cena to 128 900 zł). Nowa, mocniejsza o 22 KM kosztuje zaś 139 900 zł, zatem różnica wynosi 11 000-12 900 zł. Z kolei warianty 2.0 hybrid Style kosztują: w przypadku C-HR I 150 900 zł lub w promocji 139 700 zł (184 KM) zaś w C-HR II – 165 900 zł (197 KM).

toyota-chr-przod
Stylizacja przodu nawiązuje do elektrycznego modelu bZ4X.
Toyota
toyota-chr-bok
Toyota C-HR drugiej generacji mierzy 436 cm (- 3 cm w porównaniu do C-HR I) i ma rozstaw osi wynoszący 264 cm (bez zmian). 
Toyota
toyota-chr-tyl
Tylne klamki znajdują się wreszcie na poszyciu drzwi, a nie wysoko, koło ramy szyby.
Toyota
toyota-chr-deska-rozdzielcza
Od drugiej wersji wyposażenia (Style) seryjny jest 12,3-calowy ekran dotykowy.
Toyota

Czytaj także