Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Naukowcy z Forda i Uniwersytetu Purdue opracowali kabel pozwalający naładować „elektryka” w 5 minut

Badacze z Forda razem z naukowcami z Uniwersytetu Purdue opracowali kabel, dzięki któremu samochód elektryczny można będzie naładować w czasie zaledwie 5 minut. Pozwoli on na zwiększenie mocy wyjściowej z obecnych 520 do 2400 amperów.  
Badacze z Forda razem z naukowcami z Uniwersytetu Purdue opracowali kabel, dzięki któremu samochód elektryczny można będzie naładować w czasie zaledwie 5 minut. Pozwoli on na zwiększenie mocy wyjściowej z obecnych 520 do 2400 amperów.  

Aktualności

Naukowcy z Forda i Uniwersytetu Purdue opracowali kabel pozwalający naładować „elektryka” w 5 minut

Badacze z Forda razem z naukowcami z Uniwersytetu Purdue opracowali kabel, dzięki któremu samochód elektryczny można będzie naładować w czasie zaledwie 5 minut. Pozwoli on na zwiększenie mocy wyjściowej z obecnych 520 do 2400 amperów.  
Badacze z Forda razem z naukowcami z Uniwersytetu Purdue opracowali kabel, dzięki któremu samochód elektryczny można będzie naładować w czasie zaledwie 5 minut. Pozwoli on na zwiększenie mocy wyjściowej z obecnych 520 do 2400 amperów.  

Volvo: produkcja auta na prąd powoduje o 70% wyższą emisję CO2 niż spalinowego

Daimler pozbywa się akcji Renault

Odkrywamy „kod” BMW – co oznaczają litery i cyfry w nazwach modeli

BMW wykorzystuje obornik do produkcji prądu dla aut elektrycznych

24 mln dolarów dla byłego inżyniera Hyundaia za donos do NHTSA

Czy Tesla ma naprawdę czego się bać? VW ID.3 okiem użytkowników

Cupra Formentor VZ5 za 312 tys. zł – droższa i słabsza od Audi RS Q3 i Mercedesa-AMG GLA 45 S

Mercedes stosował nielegalne urządzenia zaniżające emisję tlenków azotu

„Motor” 45/2021 – zapowiedź numeru

BMW rozpoczęło dostawy aut bez ekranów dotykowych

Konflikt w Wolfsburgu, Pracownicy nie chcą, aby VW stał się drugą Teslą

Kup silnik Forda i zbuduj sobie takiego „elektryka” jak F-100 z 1978 r.

Hybrydy nie są tak „zielone”, jak nam się wydaje?

Obywatele Niemiec za ograniczeniem prędkości na autostradach

Koncern JLR znacznie gorzej radzi sobie z niedoborem chipów niż Audi czy Mercedes

Drakońska kara za zbyt głośny wydech

W AKTUALNYM NUMERZE