Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

BMW rezygnuje z ekranów head-up. To pokłosie braku chipów

Brak półprzewodników zmusił BMW do rezygnacji z ekranu head-up w większości modeli samochodów. Wszystko po to, aby utrzymać jak najwyższy możliwy wolumen sprzedaży. 
Brak półprzewodników zmusił BMW do rezygnacji z ekranu head-up w większości modeli samochodów. Wszystko po to, aby utrzymać jak najwyższy możliwy wolumen sprzedaży. 

Aktualności

BMW rezygnuje z ekranów head-up. To pokłosie braku chipów

Brak półprzewodników zmusił BMW do rezygnacji z ekranu head-up w większości modeli samochodów. Wszystko po to, aby utrzymać jak najwyższy możliwy wolumen sprzedaży. 
Brak półprzewodników zmusił BMW do rezygnacji z ekranu head-up w większości modeli samochodów. Wszystko po to, aby utrzymać jak najwyższy możliwy wolumen sprzedaży. 

W komforcie, cieple, bezpiecznie – tak umyjesz auto na stacjach Circle K

Niedobór chipów ma ograniczać produkcję aut także w 2022 r.

Samochód używany kupiony rok temu może być dziś droższy nawet o 36 procent

Tesla Model 3 europejskim bestsellerem września, VW Golf – dopiero czwarty

Euro 7 zabiło Skodę Fabię Combi?

Sprzedaż aut z silnikiem Diesla drastycznie spada

Tesla najszybciej rozwijająca się marką, m.in. dzięki popularności w social mediach

Nadchodzące dwucyfrowe ceny paliw problemem dla tureckich stacji

Orlen zbuduje w Polsce stacje tankowania wodoru

Meksyk zalegalizuje nielegalnie sprowadzone auta, często przez kartele

Gdzie są produkowane samochody, którymi jeździmy

Toyota: z przeciwnika do zwolennika elektromobilności

„Motor” 42/2021 – zapowiedź numeru

Kryzys na rynku nowych aut w Europie trwa

Pół miliona Opli Astra V wyprodukowano w Gliwicach

„Auto Moto” 11/2021 – zapowiedź numeru

test

W AKTUALNYM NUMERZE