Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Porównanie

Siedem sportowych aut elektrycznych i jeden cel: sprawdzić, czy emocje muszą być napędzane tylko benzyną

Tor Nurburgring (oraz jego okolice) i 7 sportowych samochodów o łącznej mocy ponad 5 megawatów: BMW i5 M60 xDrive, Hyundai Ioniq 5 N, Lotus Eletre R, Lucid Air Dream Edition, Pininfarina Battista, Porsche Taycan Turbo GT i Tesla Model S Plaid. Czyli jedyna słuszna arena i siedmiu pretendentów, którzy zmierzą się na niej w walce nie tylko o tytuł króla tego porównania. Wszystkie te auta chcą także udowodnić, że modele elektryczne są w stanie przekonać do siebie nawet zdeklarowanych „petrolheadów”. Wynik? Zaskakujący!
Tor Nurburgring (oraz jego okolice) i 7 sportowych samochodów o łącznej mocy ponad 5 megawatów: BMW i5 M60 xDrive, Hyundai Ioniq 5 N, Lotus Eletre R, Lucid Air Dream Edition, Pininfarina Battista, Porsche Taycan Turbo GT i Tesla Model S Plaid. Czyli jedyna słuszna arena i siedmiu pretendentów, którzy zmierzą się na niej w walce nie tylko o tytuł króla tego porównania. Wszystkie te auta chcą także udowodnić, że modele elektryczne są w stanie przekonać do siebie nawet zdeklarowanych „petrolheadów”. Wynik? Zaskakujący!

Porównanie

Siedem sportowych aut elektrycznych i jeden cel: sprawdzić, czy emocje muszą być napędzane tylko benzyną

Tor Nurburgring (oraz jego okolice) i 7 sportowych samochodów o łącznej mocy ponad 5 megawatów: BMW i5 M60 xDrive, Hyundai Ioniq 5 N, Lotus Eletre R, Lucid Air Dream Edition, Pininfarina Battista, Porsche Taycan Turbo GT i Tesla Model S Plaid. Czyli jedyna słuszna arena i siedmiu pretendentów, którzy zmierzą się na niej w walce nie tylko o tytuł króla tego porównania. Wszystkie te auta chcą także udowodnić, że modele elektryczne są w stanie przekonać do siebie nawet zdeklarowanych „petrolheadów”. Wynik? Zaskakujący!
Tor Nurburgring (oraz jego okolice) i 7 sportowych samochodów o łącznej mocy ponad 5 megawatów: BMW i5 M60 xDrive, Hyundai Ioniq 5 N, Lotus Eletre R, Lucid Air Dream Edition, Pininfarina Battista, Porsche Taycan Turbo GT i Tesla Model S Plaid. Czyli jedyna słuszna arena i siedmiu pretendentów, którzy zmierzą się na niej w walce nie tylko o tytuł króla tego porównania. Wszystkie te auta chcą także udowodnić, że modele elektryczne są w stanie przekonać do siebie nawet zdeklarowanych „petrolheadów”. Wynik? Zaskakujący!

Kia XCeed, Mazda CX-30, Toyota C-HR, Volkswagen T-Roc – kompakty, które przyciągają wzrok | PORÓWNANIE

Audi Q8 e-tron, Kia EV9, Mercedes EQS SUV | PORÓWNANIE

Citroen 2CV, Renault 4 – dwa francuskie pomysły na „samochód dla ludu”

BMW M8 kontra Dodge Challenger: dwa modele skazane na wyginięcie. Spieszmy się nimi cieszyć, zanim ostatecznie znikną z naszych ulic

DS 7 E-Tense 360, Lexus NX 450h+ E-Four – spoza głównego nurtu | PORÓWNANIE

Benzyna czy diesel? Sprawdzamy na przykładzie Citroena C5 Aircrossa 1.2 PureTech oraz 1.5 BlueHDi

Volkswagen Passat Variant B1 i B9 – protoplasta, sukcesor i pół wieku historii

Ford Ranger, Jeep Gladiator, Toyota Hilux, Volkswagen Amarok – pick-upy z mocnymi dieslami | PORÓWNANIE

Ford Tourneo Connect, Mercedes Citan, Renault Kangoo, Volkswagen Caddy – umarł minivan, niech żyje kombivan |PORÓWNANIE

Cupra Born e-Boost, Kia Niro EV, Renault Megane E-Tech, Volkswagen ID.3 | Porównanie elektrycznych kompaktów

Ford Kuga 2.5 Hybrid AWD, Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic Force AWD-i – ekolodzy w dresach |PORÓWNANIE

Kia Sorento 1.6 T-GDI HEV, Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D, Skoda Kodiaq 2.0 TSI – porównanie | W poszukiwaniu złotego środka

Jeep Avenger 1.2 GSE T3, Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet mild Hybrid 4WD – starcie na nowym terytorium | PORÓWNANIE

Dacia Sandero Eco-G 100 Stepway Expression, Skoda Fabia 1.0 TSI 110 Monte Carlo |PORÓWNANIE

Ford Mustang Mach-E, Genesis GV60, Polestar 2 – trzy elektryzujące crossovery | PORÓWNANIE

Ford Mustang Mach-E, Skoda Enyaq Coupe – elektryki w sportowym stylu | PORÓWNANIE

test

W AKTUALNYM NUMERZE