Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Toyota przekształci swoje fabryki silników w zakłady produkcji akumulatorów

Mimo tego, że szef koncernu Akio Toyoda nieraz wyrażał swoje obawy dotyczące przejścia na elektromobilność, Toyota coraz mocniej inwestuje w jej rozwój. Japończycy właśnie zapowiedzieli, że mają zamiar przekształcić dwa zakłady produkcji silników spalinowych w fabryki akumulatorów. Ma to pomóc w zachowaniu miejsc pracy. 
Mimo tego, że szef koncernu Akio Toyoda nieraz wyrażał swoje obawy dotyczące przejścia na elektromobilność, Toyota coraz mocniej inwestuje w jej rozwój. Japończycy właśnie zapowiedzieli, że mają zamiar przekształcić dwa zakłady produkcji silników spalinowych w fabryki akumulatorów. Ma to pomóc w zachowaniu miejsc pracy. 

Aktualności

Toyota przekształci swoje fabryki silników w zakłady produkcji akumulatorów

Mimo tego, że szef koncernu Akio Toyoda nieraz wyrażał swoje obawy dotyczące przejścia na elektromobilność, Toyota coraz mocniej inwestuje w jej rozwój. Japończycy właśnie zapowiedzieli, że mają zamiar przekształcić dwa zakłady produkcji silników spalinowych w fabryki akumulatorów. Ma to pomóc w zachowaniu miejsc pracy. 
Mimo tego, że szef koncernu Akio Toyoda nieraz wyrażał swoje obawy dotyczące przejścia na elektromobilność, Toyota coraz mocniej inwestuje w jej rozwój. Japończycy właśnie zapowiedzieli, że mają zamiar przekształcić dwa zakłady produkcji silników spalinowych w fabryki akumulatorów. Ma to pomóc w zachowaniu miejsc pracy. 

Wakacje 2022 r. – padł niechlubny rekord liczby kierowców pod wpływem alkoholu

„Motor” 36/2022 – zapowiedź numeru

Norwescy właściciele modeli Tesli podjęli strajk głodowy. Powód? Zwrócenie uwagi na fatalną jakość ich aut

Systemy hamowania awaryjnego zawodzą nocą. W większości przypadków piesi są bez szans

Koniec wakacyjnych promocji na paliwo. Warto jeszcze dziś zatankować

„Motor” 35/2022 – zapowiedź numeru

Elektryczne BMW M mają otrzymać czterosilnikowy układ napędowy. Testy już trwają

Audi wchodzi do Formuły 1. Ale nikt nie będzie się ścigał bolidami tej marki

Czas największych wyzwań – rozmowa z prezesem zarządu Volkswagen Group Polska Pavlem Šolcem

Zamówisz dziś nowe Lamborghini, będziesz czekał do 2024 roku!

Ekrany dotykowe komplikują obsługę. Klasyczne auta z przyciskami są lepsze. Zestawienie

Oto najlepsze 5-letnie hybrydy. Raport zdominowały modele jednej marki

Auta elektryczne: jak rower, box dachowy czy przyczepa wpływają na zużycie energii?

Od 2019 r. jeździ bolidem po czeskich drogach. Do tej pory nie został złapany

Niepewny los Mercedesa klasy A

Auta elektryczne nie muszą krzyczeć – „hej, jestem na prąd!"

W AKTUALNYM NUMERZE