Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

Jeszcze nie znika – Volkswagen Polo GTI po liftingu

Volkswagen Polo GTI po liftingu ma m.in. zmieniony przód i tył nadwozia, a także mocniejszy o 7 KM silnik.
Volkswagen Polo GTI po liftingu ma m.in. zmieniony przód i tył nadwozia, a także mocniejszy o 7 KM silnik.

Nowości

Jeszcze nie znika – Volkswagen Polo GTI po liftingu

Volkswagen Polo GTI po liftingu ma m.in. zmieniony przód i tył nadwozia, a także mocniejszy o 7 KM silnik.
Volkswagen Polo GTI po liftingu ma m.in. zmieniony przód i tył nadwozia, a także mocniejszy o 7 KM silnik.

Toyota Yaris Cross – cennik, wersje, wyposażenie, silniki

400-konny pick-up dla policji w USA – Ford F-150 Police Responder

Tylko z importu – nowa generacja Infiniti QX60

Nowe Porsche 911 GTS i rekord 911 GT2 RS na Nurburgringu

V6, silnik elektryczny i 830 KM – Ferrari 296 GTB

Diabeł tkwi w szczegółach – Dacia Duster po face liftingu

400 KM i 3,8 s od 0 do 100 km/h – najnowsze Audi RS 3

Rodzinny nie znaczy nudny – Peugeot 308 SW

Powrót Wankla, 6 cylindrów i „elektryki” – plany Mazdy

Zaprojektowany przez fanów – Ford Puma ST Gold Edition

Mniej wyzywające – Porsche 911 GT3 Touring

Lancia przetrwa, a Ypsilon będzie mieć następcę

Z solidnie wzmocnionym turbodieslem – Mitsubishi L200

440 km/h za ponad 14 mln zł – Bugatti Chiron Super Sport

Największa zmiana w historii modelu – VW Multivan

W stylu Mokki – Opel Grandland po face liftingu

test

W AKTUALNYM NUMERZE