Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

Nadal z silnikiem wolnossącym – Porsche 911 GT3

Najnowsze – jeszcze bardziej sportowe niż standardowe Carrery – wcielenie 911, czyli GT3 nadal ma silnik bez turbodoładowania, teraz rozwijający 510 KM.
Najnowsze – jeszcze bardziej sportowe niż standardowe Carrery – wcielenie 911, czyli GT3 nadal ma silnik bez turbodoładowania, teraz rozwijający 510 KM.

Nowości

Nadal z silnikiem wolnossącym – Porsche 911 GT3

Najnowsze – jeszcze bardziej sportowe niż standardowe Carrery – wcielenie 911, czyli GT3 nadal ma silnik bez turbodoładowania, teraz rozwijający 510 KM.
Najnowsze – jeszcze bardziej sportowe niż standardowe Carrery – wcielenie 911, czyli GT3 nadal ma silnik bez turbodoładowania, teraz rozwijający 510 KM.

Po modernizacji tylko jako „hybryda” – Honda CR-V

Tuning optyczny – Renault Captur R.S. Line

Pierwsze GT na bazie serii 992 – Porsche 911 GT3

Jeszcze odważniej stylizowany – Citroen C3 Aircross

Coraz mniej tajemnicza – Skoda Fabia IV

Zapowiedź nowego superauta – McLaren Artura

Hybrydowe minivany – Fordy Galaxy i S-Max

Pierwszy RS z napędem elektrycznym – Audi e-tron GT

Elektryczny SUV Volkswagen ID.4 – ceny i wyposażenie

Polskie ceny ujawnione – Hyundai Elantra

Oto nieoficjalne zdjęcia nowego BMW M4 Cabrio

Pod czarnymi skrzydłami – Cadillaki CT4-V i CT5-V Blackwing

Tajemniczy prototyp, który zapowiada zmiany w Lexusie

Kalendarz nowości 2021, cz. IV – czwarty kwartał

Nissan Leaf zmodernizowany na rok 2021

Najnowszy SUV czeskiego producenta – Skoda Kushaq

W AKTUALNYM NUMERZE