Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Porady

„Mistrzowie” niemieckich badań technicznych: liczyli, że diagnosta tego nie zauważy?! Ciekawostki ze stacji GTÜ

Kondycja samochodów, które przyjeżdżają na badania techniczne, czasami jeży włos na głowie. Nie tylko w naszym kraju – tu kilka przykładów z Niemiec.
Kondycja samochodów, które przyjeżdżają na badania techniczne, czasami jeży włos na głowie. Nie tylko w naszym kraju – tu kilka przykładów z Niemiec.

Porady

„Mistrzowie” niemieckich badań technicznych: liczyli, że diagnosta tego nie zauważy?! Ciekawostki ze stacji GTÜ

Kondycja samochodów, które przyjeżdżają na badania techniczne, czasami jeży włos na głowie. Nie tylko w naszym kraju – tu kilka przykładów z Niemiec.
Kondycja samochodów, które przyjeżdżają na badania techniczne, czasami jeży włos na głowie. Nie tylko w naszym kraju – tu kilka przykładów z Niemiec.

Hamowanie auta z przyczepą: o ile wydłuża się droga hamowania. TEST

Trendy w motoryzacji: najważniejsze i najciekawsze rozwiązania na przestrzeni lat

Kolizja, sprzedaż, zakup auta – formalności z obcokrajowcem

Sposób na wyjący most? Test preparatu za 35 zł

Przegląd klimatyzacji po zimie: co trzeba, a co można wykonać

Tanie części z Chin: które zamienniki wybierać, a które omijać z daleka. Testy produktów

Test opon letnich – modele marek premium, klasy średniej i budżetowej

Szkoda całkowita – co dalej, jak nie dać się oszukać

Chiptuning w wersji ekonomicznej – elektroniczny sposób na zmniejszenie spalania

Jak długo się trzeźwieje? Po jakim czasie od wypicia alkoholu można wsiąść za kierownicę – test

Nie daj się naciągnąć na takie wyposażenie – systemy i akcesoria, z których w praktyce się nie korzysta

Bezpłatne ostrzegacze przed policją i korkami – Rysiek, Waze i Yanosik. Który jest najlepszy? TEST

Myjnie samoobsługowe: jak umyć auto szybko, dobrze i nie wydłużać kolejek

Uszczelniacz chłodnicy: preparat chemiczny za ok. 25 zł zamiast wymiany? TEST

Wspólna odpowiedzialność za spowodowanie kolizji lub wypadku

Typowa temperatura pracy: olej, ciecz chłodząca, turbo i inne. Jakie są właściwe wartości i przyczyny odchyleń od normy?

Koło dwumasowe – jak wydłużyć jego trwałość? Trzy proste sposoby

Preparat ceramizujący: czy naprawdę wycisza silnik i zmniejsza tarcie? Sprawdzamy jego działanie. TEST

Odpowiedzialność sprzedającego za wady pojazdu

test

W AKTUALNYM NUMERZE