Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

6,7 s od 0 do 100 km/h – Abarth 695 Esseesse

Nowy Abarth 695 Esseesse jest lżejszy od 595 Competizione i szybszy na ćwierć mili, a do tego limitowany do 1390 sztuk.
Nowy Abarth 695 Esseesse jest lżejszy od 595 Competizione i szybszy na ćwierć mili, a do tego limitowany do 1390 sztuk.

Nowości

6,7 s od 0 do 100 km/h – Abarth 695 Esseesse

Nowy Abarth 695 Esseesse jest lżejszy od 595 Competizione i szybszy na ćwierć mili, a do tego limitowany do 1390 sztuk.
Nowy Abarth 695 Esseesse jest lżejszy od 595 Competizione i szybszy na ćwierć mili, a do tego limitowany do 1390 sztuk.

Zapowiedź nowego designu – Volvo Concept Recharge

Renault zaoferuje auto nawiązujące do modelu 4

Jeszcze nie znika – Volkswagen Polo GTI po liftingu

Najbardziej dynamiczne – Porsche Cayenne Turbo GT

Toyota Yaris Cross – cennik, wersje, wyposażenie, silniki

Tylko z importu – nowa generacja Infiniti QX60

To nie pick-up, to potwór – Hennessey Mammoth 1000 TRX

Nowe Porsche 911 GTS i rekord 911 GT2 RS na Nurburgringu

V6, silnik elektryczny i 830 KM – Ferrari 296 GTB

Trzeba poczekać ponad rok – nowa Honda Civic

Rodzinny nie znaczy nudny – Peugeot 308 SW

Powrót Wankla, 6 cylindrów i „elektryki” – plany Mazdy

Nie dla Europy – nowa generacja Toyoty Land Cruiser

Lancia przetrwa, a Ypsilon będzie mieć następcę

Zmiany na 2021 – Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe Coupe

Z solidnie wzmocnionym turbodieslem – Mitsubishi L200

W AKTUALNYM NUMERZE