Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

BMW M4 Competition – test

Ma 510 KM, do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s i pojedzie z prędkością maksymalną 290 km/h. Nowe BMW M4 Competition należy do wagi ciężkiej, ale czy ma to jakiekolwiek znaczenie? 
Ma 510 KM, do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s i pojedzie z prędkością maksymalną 290 km/h. Nowe BMW M4 Competition należy do wagi ciężkiej, ale czy ma to jakiekolwiek znaczenie? 

Test

BMW M4 Competition – test

Ma 510 KM, do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s i pojedzie z prędkością maksymalną 290 km/h. Nowe BMW M4 Competition należy do wagi ciężkiej, ale czy ma to jakiekolwiek znaczenie? 
Ma 510 KM, do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s i pojedzie z prędkością maksymalną 290 km/h. Nowe BMW M4 Competition należy do wagi ciężkiej, ale czy ma to jakiekolwiek znaczenie? 

Audi e-tron GT quattro – test

Subaru XV 2.0i-S e-Boxer – test

Mercedes S 400 d 4Matic Long – test

Jeep Gladiator 3.0 V6 – test

Mazda CX-5 2.5 4x4 6AT – test

Mazda MX-30 – test

Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV – test

Jaguar F-Pace P400e AWD – test

BMW 540d xDrive – test

Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe LPG – test

Ford Mustang GT 55 – test

Renault Captur E-Tech 160 PHEV – test

Nowy VW Caddy 2.0 TDI – test

Skoda Octavia Combi RS iV – test

Suzuki Swace 1.8 Hybrid Premium Plus – test

Opel Vivaro-e Furgon Long – test

test

W AKTUALNYM NUMERZE