Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Audi e-tron 55 quattro – test

Całkiem zwyczajny SUV, tyle że „na baterie”. W przeciwieństwie do rywali Audi e-tron nie zwraca uwagi swoją „elektrycznością”. Ten niewyróżniający się charakter jest jego największą zaletą, ale i wadą.
Całkiem zwyczajny SUV, tyle że „na baterie”. W przeciwieństwie do rywali Audi e-tron nie zwraca uwagi swoją „elektrycznością”. Ten niewyróżniający się charakter jest jego największą zaletą, ale i wadą.

Test

Audi e-tron 55 quattro – test

Całkiem zwyczajny SUV, tyle że „na baterie”. W przeciwieństwie do rywali Audi e-tron nie zwraca uwagi swoją „elektrycznością”. Ten niewyróżniający się charakter jest jego największą zaletą, ale i wadą.
Całkiem zwyczajny SUV, tyle że „na baterie”. W przeciwieństwie do rywali Audi e-tron nie zwraca uwagi swoją „elektrycznością”. Ten niewyróżniający się charakter jest jego największą zaletą, ale i wadą.

Peugeot e-2008 GT – test

Renault Captur TCe 100 – test

Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – test

Mercedes CLA 220 4Matic – test

Land Rover Defender 110 – test

Lexus ES 300h – test

Dacia Duster 1.3 TCe 4WD – test

Toyota GR Supra 2.0 Turbo – test

Toyota Corolla 2.0 Hybrid GR Sport – test

Toyota Corolla 2.0 Hybrid – test

Subaru Impreza 2.0i-S – test

Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG – test

Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG – test

Renault Zoe R135 – test

Renault Clio 1.0 TCe 100 – test

Porsche Taycan Turbo – test

W AKTUALNYM NUMERZE