Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Honda HR-V e:HEV – TEST

W najnowszej odsłonie Honda HR-V wraca do korzeni. Z jednej strony oznacza to, że znów jest prosto, ale oryginalnie stylizowanym niewysokim crossoverem. Z drugiej – że znowu nie nadaje się do wszystkich zastosowań.
W najnowszej odsłonie Honda HR-V wraca do korzeni. Z jednej strony oznacza to, że znów jest prosto, ale oryginalnie stylizowanym niewysokim crossoverem. Z drugiej – że znowu nie nadaje się do wszystkich zastosowań.

Test

Honda HR-V e:HEV – TEST

W najnowszej odsłonie Honda HR-V wraca do korzeni. Z jednej strony oznacza to, że znów jest prosto, ale oryginalnie stylizowanym niewysokim crossoverem. Z drugiej – że znowu nie nadaje się do wszystkich zastosowań.
W najnowszej odsłonie Honda HR-V wraca do korzeni. Z jednej strony oznacza to, że znów jest prosto, ale oryginalnie stylizowanym niewysokim crossoverem. Z drugiej – że znowu nie nadaje się do wszystkich zastosowań.

Kia ProCeed 1.6 T-GDI 7DCT GT – TEST

Volkswagen Multivan 1.4 e-Hybrid – TEST

Volkswagen ID.4 GTX – TEST

Cupra Formentor VZ 1.4 e-Hybrid 245 DSG – TEST

Kia EV6 77,4 kWh RWD – TEST

Lexus UX 300e – TEST

Audi RS 3 Sportback – TEST

Peugeot 308 Hybrid 225 – TEST

Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid – TEST

Skoda Kodiaq RS – TEST

BMW M440i xDrive Gran Coupe – TEST

Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV Xtronic 4WD – TEST

Ford Mustang Mach-E GT – TEST

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid – TEST

Opel Corsa 1.2 Turbo – TEST

Fiat Tipo 1.0 T3 Turbo Cross – TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE